A múlt évad elképesztően lebilincselő fináléjában Patrick megölt egy férfit, akiről azt hitte, hogy Red John, a sorozatgyilkos, aki megölte a feleségét és gyermekét. Kiderült, hogy tévedett, és Tunney szerint még sötétebb fordulatok jönnek. robin.jpg

- Mindenki elkezd azon gondolkodni, hogy talán maga Patrick Red John, vagy legalábbis kapcsolata van vele. Mindenki, kivéve engem. Lisbon mindig Jane mellett áll, habár kezd úgy tűnni, hogy közeledik a megőrülés felé. Egy FBI ügynök észreveszi a „lyukakat” a történetben, és nagyon sok régi karakter tér vissza.

- Senki nem enged közelebb, de nagyon remélem, hogy Patrick nem Red John, mert az azt jelentené, hogy a lehető legrosszabb nyomozó vagyok a világon. Kételkedned kell benne, de ha Simon lenne Red John, rengeteg nő rendkívül feldúlt lenne.

Hosszú és izgalmas út vezette Robin Tunney-t a tényleges sikerig a chicagoi színészi álmok után. És míg jó dolog, hogy biztos pénzügyi és tapasztalati hátteret tudhat maga mögött, szeretettel mesél élete korábbi szakaszairól, fiatalabb éveiről.robintunney.jpg
- A film biznisz sokat változott – mondja Robin. – Nincs annyi jó szerep, mint régen, főleg nem nők számára. 39 éves vagyok – szuperhősként nem fogok szerepet kapni, pedig mostanában arra lenne szükség.

- A Mentalistában egy olyan érdekes karaktert játszok, amit manapság nagyon kevés filmben kaphatnék, és ennek rettenetesen örülök. A sorozat által jobb színésszé váltam, és van bennem egyfajta következetesség, ami eddig sose volt. Egyik szerepről a másikra ugráltam, ami fiatalként jó móka volt.

- De aztán hirtelen csatornát válthatsz, és találkozhatsz valamivel a múltból, amire büszke vagy. Niagara, Niagara*, amiért Velencében egy díjat is nyertem. Vagy A zenebirodalom visszavág – az emberek még mindig szeretik azt a filmet. Élveztem a forgatást, és amikor látom, vagy az emberek róla beszélnek, büszkeség tölt el.

- A zenebirodalom visszavág és a Bűvölet nagy filmnek számítottak a tinédzserek körében; ma már ezek a gyerekek a 30-as éveikben járnak, és még mindig beszélnek róluk. És nagyszerű, hogy részt vehettem valaki serdülőkorában. Rengeteg lány, akit kiközösítettek azonosulni tudott Deb** szerepével, és erre nagyon büszke vagyok.

*- 1997 – romantikus dráma Robin Tunney és Henry Thomas főszereplésével
** - A zenebirodalom visszavág című filmben Robin Tunney Deb-et alakította.

A cikket fordította: Németh Réka

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr944333197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása