Vállalkoztam a feladatra és megpróbáltam 5 percbe sűríteni a 4. évadban történteket...

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr174550697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucimano 2012.05.28. 13:54:52

Kedves SirPJ!
Szeretnék gratulálni a videódhoz, szerintem igazán szép munka lett.
Ha megengeded a hozzászólást akkor annyit hozzátennék hogy én még pár szerelmes szálat beleraktam volna.
Például Cho és Summer románcát vagy azt a pillanatot amikor Rigsby megkéri Sarah kezét. Mondjuk lehet hogy Te úgy gondoltad hogy az már nagyon nagy spoiler nem tudom. Szerintem felkeltené egy csomó néző érdeklődését, különösen azokét akik azért szurkolnak hogy Rigsby és Grace összejöjjenek :)
Amúgy meg nagyon jó az oldal, gratulálok ahhoz is!Csak így tovább!
További kellemes Pünkösdöt és blogolást!
Jucimano

J.J. K. 2012.05.29. 15:44:29

@Jucimano: Örülök, hogy tetszett a videó, és tényleg lehetett volna benne még pár érdekesség de sajna kevés idő állt rendelkezésemre mivel a zene nem volt túl hosszú.
Üdv, és jó böngészést,
SirPJ
süti beállítások módosítása