blog.JPGMárcius vége lehetett, mikor megláttam a DUE pályázatkiírást. Több kategóriában írt ki pályázatot ez a diák újságíró szervezet, többek közt "online diákmédium" kategóriában is. Nem tudtam mit tenni, mentorom azt mondta, hogy be kell küldenem a blogot, én pedig megtettem. Nem vártam, de a DUE pár héttel később jelzett, hogy helyezést értem el...

2012. május 11-én vártak a Sajtófesztiválon, ahol többedmagammal megjelentem és nagy meglepetésemre megnyertem a 1. helyet az "online diákmédium" kategóriában. Először is köszönöm nektek, hogy kitartóan olvassátok a blogot valamint mentoromnak Papp Zsolt tanár Úrnak!

A DUE cikkében keressétek a blogot: http://www.due.hu/hir/555/tehetsegkutato-diakmedia-palyazat-2012-eredmenyek

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr114555205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása