Rigsby nincs annyira elragadtatva, de ami igaz az igaz. Rigsby apa lesz, amit már a 4x12-ben megtudhattunk, és kicsit én el is gondolkodtam, hogy most a barátnője szórakozik, vagy valami? De erről szó sincs. Wayne a 4x13 végén egy babakönyvet olvasgatott, majd Van Pelttel eszmecserélt. A beszédtéma mi is lehetett volna mint a baba. Következzen a 4x13 legjobb pillanata...  [a tovább mögött]

Rigsby4x13_the mentalist.bmp

Van Pelt:

  • Most megyünk a hotelbe.
  • Ura vagy itt a helyzetnek?

Rigsby

  • Igen, persze...

V.P.

  • Wayne?
  • Babakönyvet olvasol.

R.

  • Igen, azt.

V.P.

  • Miért?

R.

  • Én... igen.
  • Terhes vagyok.
  • Vagyis Sarah terhes.
  • Apuka leszek.

V.P.

  • Szent ég! Jaj!
  • Mármint... sajnálom!
  • Csak meglepett.
  • Gratulálok!

R.

  • Nem, engem is meglepett.
  • Még mindig nem dolgoztam fel.
  • Néha el se hiszem...

V.P.

  • Jól vagy?

R.

  • Igen.
  • A babák jók, nem?
  • Mindig is akartam gyerekeket...
  • Csak nem ilyen hamar.

V.P

  • Össze is házasodtok Sarahval?

R.

  • Nem, nem, semmi ilyesmi.
  • Nem akarunk elsietni semmit, tudod?
  • Nem is vagyunk együtt olyan régóta.

V.P

  • Ha... szükséged van valamire, én itt vagyok.
  • Ugye tudod?

R.

  • Igen. Ideje indulnod.


V.P.

  • Igen.
  • Wayne... szerencsés a kicsi.
  • Nagyszerű apa leszel.

R.

  • Igen? Gondolod?

Van Pelt

  • Tudom! Szia!

Rigsby

  • Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr704079299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása