Minap, hosszú idők után, újra belenéztem az "Én, a kém" című filmbe amit itt forgattak Budapesten, és amellett, hogy jót szórakoztam, észre vettem valami érdekes dolgot. A filmben Eddie Murphy és Owen Wilson akarja megszerezni, A mentalistában Bret Stilesként ismert, Malcolm McDowell csodakütyüjét. Na de nem csak Bret Stiles köti össze a két produkciót, hanem egy kis részlet is. A 4. évad 23. része egy gyárépületben kezdődik, ami az "Én a kém"-ben is jelen van, mint magyarországi titkos bázis. Nem mondok többet, a videó elég beszédes...

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr114603010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása