Tim Kang nem az az igazi “színésznek születtem” típus. Nem szerepelt gyerekműsorokban vagy reklámfilmekben, de még csak nem is modellkedett. A collider.com cikke Tim Kang-ről a tovább mögött folytatódik...

s03e04_44.jpg

Egyszerűen csak épp munkába tartott San Franciscóban, amikor meglátta az American Conservatory Theater hirdetését egy esti képzésről felnőtteknek. A színész úgy gondolta, hogy megpróbálja, ha másért nem, akkor a móka kedvéért, majd az első óra után jött a második, és egyre több.

“Azt gondoltam, hogy ezt egész életemben tudnám csinálni, de semmilyen színészi múltam nem volt. Soha nem színészkedtem a főiskolán, vagy hasonló helyeken. Így részt vettem pár képzésen és elkezdtem iskolába járni reggelente” – mesélte Kang. A mentalista meghallgatására is egyszerű hétköznapi emberként ment el, ahol mint mindenki más, felolvasott és egyre előrébb került a válogatáson.

“Minden lépcsőfokkal boldogabb voltam, majd felajánlották, hogy szerepeljek a kezdő epizódban. Azt gondoltam, hogy miután leforgattuk a részt, újra elmegyek egy meghallgatásra, aztán azt mondták, maradjak még 12 részre. Boldog voltam, de már terveztem a következő jelentkezést. Most pedig négy évvel később még mindig itt vagyok” – meséli a színész.

Sosem gondolt korábban a színészetre, sőt egész másfele sodorta az élet. Akkoriban a pénzügyi szférában dolgozott, amiben teljesen más felfogású emberek tevékenykednek. Szerencsére megtalálta a helyét, így minden héten láthatjuk őt kedvenc sorozatunkban.

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr344478050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása