A Daemon's TV készített egy hosszabb interjút Robin Tunney-vel, a téma persze a 4. évad volt...

Biztos nagyon izgalmas lehet egy negyedik évaddal debütálni.
Robin Tunney: Igen, az. Mintha valahogy minden évben könnyebb lenne.

Eddig hány részt forgattatok le?
Robin Tunney: Idén az ötödiknél tartunk.

A legutóbbi évad vége elég ütős volt. Mikor tudtátok meg, hogy így fog alakulni?
Robin Tunney: Vicces, mert fogalmam sincs a többi műsornál hogyan zajlik ez, mert nincs
túl sok tapasztalatom a tévében, de nem jöttem rá, amíg meg nem kaptam a forgatókönyvet.
Csak címszavakat ír le nekünk Bruno [Heller], az ötleteket, de nem, nem tudtam mi fog
történni, ami azért tetszik is. Úgy érzem, hogy ha nem tudod mi fog történni, akkor úgy nem
tudod színlelni vagy megjátszani.

A tény, hogy Jane lelőtte Red John-t hatással lesz Jane és Lisbon
kapcsolatára?
Robin Tunney: Igen. Szerintem egyértelműen volt egy kanyar a kapcsolatukban az
utolsó évben, amikor észre lehetett venni, hogy tényleg csak egymásban bíztak. Többször
is megtárgyaltuk, hogy mit csinálna, ha az utóbbi 3 évben megtalálta volna Red John-t,
és mindig az lett a vége, hogy azt mondta megölné, én meg azt, hogy “A bosszútól nem
fogod jobban érezni magad. Börtönbe kéne zárnunk.” Szóval, ennek mindenképp lesz
következménye ebben az évadban.

Szerintem nagyon érdekes ötlet, hogy az emberek a mindennapi életüket kevésbé drámai
körülmények között élik meg, de az elképzelés, hogy “ha bosszút állsz valakin, az elmúlasztja
a fájdalmat” – szerintem a karakteremnek igaza van. A válasz: nem. Nem hozza vissza a
feleséged, vagy ha valaki munkában valaki rosszar csinál veled, és te is fájdalmat okozol ezért
neki, attól még nem fog elmúlni a saját fájdalmad.

Mit tudsz még elmondani a negyedik évadról?
Robin Tunney: Szerintem Jane karaktere egyértelműen sötétebb lesz. Szerintem Jane
kevésbé játékos oldalát fogjuk megismerni, mert a követelmények egyre magasabbak, és
rengeteg gondja van. És szerintem magától értetődő, hogy lesznek bonyodalmak Van Pelt és
Rigsby között, mert Van Peltnek már nincs vőlegénye.

És amúgy sem volt túl jó választás –
Robin Tunney: Nem. Szörnyű ízlése van férfiak terén, ugye? És egy kicsit több fog kiderülni
az én karakterem háttérsztorijáról is. Találkozni fogunk a testvéremmmel, és rájövünk, hogy
Lisbon miért pont olyan, amilyen. Szerintem Bruno nagyon jól csinálta meg, hogy a karaktert
csak lassan fedi fel.

A karakterednek nagyon szép egyensúlya van a gyengeség és az erő között. Nagyon jó
munkát végzel vele. Hogy találod meg ezt az egyensúlyt benne?
Robin Tunney: Nem tudom. Szerintem a televizió egyike azoknak a médiumoknak, ahol
sokkal nehezebb elrejtőzni a karaktered mögött. Szerintem pontosan ezért is nagyon fontos
válogatásokat tartani egy adott szerephez, mert az órák túl hosszúak, és a forgatás is, és főleg
ahhoz túl hosszú, hogy valaki tőled teljesen különböző embert testesíts meg. Szerintem az
történik, hogy az írók megpróbálják a gyengeségeid és az erősségeid kompenzálni színészként
és személyként. Emberi lénykén nagyon is érzem ezt, hogy van pár kalap, amit különböző
időkben felveszek, és így lehetek kemény az emberekkel és ugyanakkor van egy másik
helyzet is – átérzem. Szóval, talán ez csak annak a végeredménye, amit az írók készítettek, és, hogy nem vagyok túl jó színész. [nevet]

Ez semmiképp sem igaz. Milyen érzéseid vannak a karaktered fejlődésével az évad
során? Robin Tunney: Nagyon elégedett vagyok vele.nagyon elégedett vagyok azzal, ahol
a műsor tart. Azt is észrevettem, hogy színészként is alakul a kapcsolatom Simon Baker
karakterével, mert ez a szerepem központi része. Nagyon jó, mert a karakterek fejlődésével a
mi kapcsolatunk is rngeteget fejlődött.

Jobban megismertük egymást, és közelebb kerültünk egymáshoz az évek során, és ez a
kamera előtt is megmutatkozik. Egyfajta tisztelet és ugyanakkor barátság, és játékosság, amit
nem kell színlelned. Pont mint minden kapcsolatban, ahogy közelebb kerülünk egymáshoz.
Kicsit őrült.

Ez nagyszerű dolog. Jane és Lisbon között nagyszerű a kapcsolat. Ez az utóbbi évad
megerősítette bennünk, amit már előtte is tudtunk, hogy a karakterek ennyire bíznak
egymásban. Nehezebb lesz a kapcsolat amiatt, ami a végén történt?
Robin Tunney: Hát, igen. Szerintem nagyon rossz helyzetbe hozott. Szerintem ez az a pont,
ahol a közelsége miatt elég rosszul végeztem a munkám, és szerintem benne van a düh is,
hogy el kell engednem. Szerintem megpróbálkozik visszamenni üzleti szintre, ami sosem fog
működni.

Rengeteg fan fiction van Janeről és Lisbonról, sokszor Jisbon-nak nevezve. Nem tudom
hallottál-e róla –
Robin Tunney: Oh, Istenem. [nevet]

Mit gondolsz, a románc szemszög elő fog kerülni ebben az évadban is?
Robin Tunney: Igen, szerintem mindig megvannak azok a pillanatok, hogy most fognak-e,
vagy nem fognak, és szerintem ez teljesen normális, amikor egy nő és egy férfi van benne,
barátként is kijönnek, és az ötlet, hogy “Lesz ebből valami szexuális?”

Szerintem amikor tisztelsz valakit, és jól érzed vele magad, akkor teljesen normális, hogy a
közönség össze akarja őket hozni. De szerintem amint megtörténne ez, csalódnának is benne.
Akkor már nincs miért szurkolni. Hova is akarsz onnantól tovább menni? Szerintem amúgy
sem arról szól ez a műsor, amit otthon, a zárt ajtók mögött csinálnak. Inkább munkáról szól.
Nem hiszem, hogy fognák egymás kezét egy bűntény megoldása közben.

De szerintem ez amúgy is olyan típusú kapcsolat, ahol sok idő kéne hozzá. Nem hiszem, hogy
egy férfi, aki még mindig viseli a gyűrűjét és a felesége és a gyereke halála miatt forralja
a bosszúját tényleg elérhető lenne érzelmileg. Én is gondolkoztam ezen, és nem tudom
eldönteni. Nem tudom mi fog történni. Sosem lett felvázolva nekem. Ötletem sincs. Tudom,
hogy úgy játszottam a jelenetet, hogy velem szeret a legjobban lógni. Nem tudom azt jelenti-
e, hogy szexelni fognak. Egyértelműen nem a képernyőn lesz, mert ugyebár ez a CBS.

Tudnál valamit mondani a karakteredről, amit még senki nem kérdezett meg róla?
Robin Tunney: Senki nem kérdezte még meg, hogy a karakterem tud-e táncolni vagy
karaokezni.

Tudsz táncolni vagy karaokezni?
Robin Tunney: Nem.

Ha szerepelhetnél vendégként valamelyik befejezett vagy befejezetlen műsorban, melyik
lenne az?
Robin Tunney: Vagy a “The Sopranos”, vagy az “I Love Lucy”.

A bejegyzés trackback címe:

https://the-mentalist.blog.hu/api/trackback/id/tr383235294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása